Σαββάτο 29 Απριλίου 2017 00:40
MedInfo
Εκτύπωση σελίδας  Στείλ'το σε φίλο 
 


Θεματική Αναζήτηση:


Υγεία & Οικογένεια
Μερικές χρήσιμες συμβουλές για μια αποτελεσματική δίαιτα.
Επιμέλεια: Δρ. Γεώργιος Σκρέκας 
Πηγή: www.paxysarkia.net   
Δημοσιεύθηκε: Στις 04/11/2007 ώρα: 06:49
Μικρότερη γραμματοσειρά Επαναφορά γραμματοσειράς Μεγαλύτερη γραμματοσειρά
Καταγράψετε τους λόγους για τους οποίους θέλετε να χάσετε βάρος. Μην παραμείνετε μόνοι στην προσπάθειά σας. Να κάνετε μικρές, διαδοχικές, σταδιακές αλλαγές. Προγραμματίστε τη σωματική σας εξάσκηση. Μην τρωτε μεγάλα γεύματα αλλά μικρά και πιο συχνά...

Καταγράψετε τους λόγους για τους οποίους θέλετε να χάσετε βάρος
Αυτό είναι ένα βασικό απαραίτητο στάδιο που πρέπει να προηγηθεί οποιασδήποτε προσπάθειας απώλειας βάρους. Σκεφτείτε, αναγνωρίστε και γράψετε τους λόγους και τα εσωτερικά κίνητρα που σας ωθούν να αλλάξετε μια κατάσταση από την οποία δεν είστε ευχαριστημένοι. Είναι σημαντικό ο καθένας να καταγράψει τα προσωπικά του κίνητρα. Κάνοντας αυτή την εσωτερική διεργασία θα μπορείτε πάντοτε να ανατρέχετε και να αναζωογονείτε τη θέλησή σας σε δύσκολες στιγμές.

Μην παραμείνετε μόνοι στην προσπάθειά σας.
Όταν αρχίσετε μια δύσκολη και μακρόχρονη προσπάθεια όπως αυτή της απώλειας βάρους, είναι σημαντικό να έχετε υποστήριξη. Το να υπάρχουν δίπλα σας άτομα τα οποία μπορούν να σας στηρίζουν θα κάνει την κατάσταση πιο εύκολη για σας. Μιλήστε με την οικογένειά σας, με τους φίλους σας. Τονίστε το γεγονός ότι δεν αρχίζετε απλά άλλη μια δίαιτα. Η υποστήριξη από φίλους ή από την οικογένεια θα σας ενθαρρύνει στις δύσκολες στιγμές. Ο δρόμος θα είναι πιο εύκολος όταν δεν είστε μόνοι σας.

Να κάνετε μικρές, διαδοχικές, σταδιακές αλλαγές.
Στην προσπάθεια να βελτιώσετε την ποσότητα και την ποιότητα στη διατροφή σας, είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι πρέπει να έχετε υπομονή. Θα πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα με μικρές διαδοχικές αλλαγές. Επειδή οι ξαφνικές αλλαγές του βάρους συνήθως δεν διατηρούνται επι μακρόν, είναι πιο εύκολο να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες άν το κάνετε σιγά σιγά. Για να μειώσετε για παράδειγμα τη ζάχαρη στον καφέ ή στο τσάι σας προτιμήστε τη σταδιακή μείωση της ποσότητας. Είναι πιο εύκολο με τον τρόπο αυτό να συνηθίσετε τη νέα γεύση και έτσι το αποτέλεσμα θα μπορέσει να διατηρηθεί. Το ίδιο ισχύει και για τη σωματική εξάσκηση. Είναι προτιμότερο να αρχίσετε ήπια με περπάτημα και ασκήσεις μικρής διάρκειας ειδικά στην περίπτωση που είχατε παραμείνει αδρανείς για πολύ καιρό.

Προγραμματίστε τη σωματική σας εξάσκηση.
Η γυμναστική, το περπάτημα, ο αθλητισμός και τα σπορ μειώνουν την όρεξη, καταναλώνουν θερμίδες, βοηθούν στη μείωση του βάρους και σας κάνουν να νιώθετε καλύτερα. Πέρα από τις ώρες που αφιερώνετε για σωματική εξάσκηση, υπάρχουν και άλλοι έξυπνοι τρόποι για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας. Για παράδειγμα μην χρησιμοποιείτε ασανσέρ αλλά ανεβαίνετε με τα σκαλιά. Μην παρκάρετε κοντά στον τόπο που θέλετε να πάτε αλλά παρκάρετε πιο μακριά και περπατήστε γρήγορα μέχρι εκεί που θέλετε να πατε. Περπατήστε με γρήγορο ρυθμό όποτε μπορείτε. Μετά από ένα γεύμα ένας περίπατος ή γρήγορο βάδισμα θα συμβάλλουν στην απώλεια κιλών.

Μην τρωτε μεγάλα γεύματα αλλά μικρά και πιο συχνά.
Τρωτε μόνο όταν πεινάτε, όσες φορές χρειαστεί, αλλά μικρές ποσότητες κάθε φορά. Τρωτε ωσότου νιώσετε ότι χορτάσατε. Μη συνεχίζετε να τρωτε από συνήθεια ή επειδή δεν έχετε κάτι άλλο να κάνετε. Αποφεύγετε τα μεγάλα γεύματα. Επιδιώκετε να έχετε μήλα, αχλάδια, πορτοκάλια και άλλα φρούτα και να προτιμάτε αυτά αντί για τα έτοιμα σνακ τα οποία είναι υπερφορτωμένα με λίπη, θερμίδες και αλάτι.

Επιστροφή


Αναλύσεις - Μελέτες
Γρίπη - H1N1
Παιδεία και Κοινωνία
Ασφαλιστικό
Ασφαλιστικό - Κόμματα
Ασφαλιστικό - Οικονομία

Μας ενδιαφέρει όλους
Διατροφή
Αλλεργίες
Aids / HIV
Διαβήτης
Ισορροπημένη Διατροφή
Εγκυμοσύνη
Καρδιολογικά Θέματα
Καρκίνος
Ουρολογικά Θέματα
Παχυσαρκία
Πνεύμονας...Ζωής
Οφθαλμολογία
Σεξουαλική Υγεία
Στοματική Υγιεινή
Το Γνωρίζατε αυτό;
Ορθοπεδικά Θέματα
Περιοχή μελών
* Ξέχασα τον κωδικό
*Εγγραφή νέου μέλους
Θέματα
Υγεία & Οικογένεια
Υγεία & Πρόληψη
Υγεία & Άντρας
Υγεία & Γυναίκα
Υγεία & Παιδί
Υγεία & 3η Ηλικία
Υγεία & Ομορφιά
Υγεία & 4 Εποχές
Υγεία & Διατροφή
Υγεία & Ευ Ζήν
Υγεία & Sex
Ψυχική Υγεία

Newsletter
Newsletter
Αρχική Σελίδα | Όροι Χρήσης | Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Οι πληροφορίες οι οποίες παρέχονται στον διαδικτυακό τόπο medinfo.gr δέν έχουν συμβουλευτικό,
αλλά καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα. Παρακαλόύμε συμβουλευτείτε τον ιατρό σας.


© 2017 Medinfo   Κατασκευή ιστοσελίδων: ATnet Communications Α.Ε.